OVER KVW WESSEM

Over KVW Wessem

De ‘Stichting Kindervakantiewerk Wessem’ organiseert jaarlijks in de zomervakantie activiteiten voor de kinderen van Wessem in de leeftijdscategorie van 5 tot 13 jaar + 1e jaar voorgezet onderwijs.

De activiteiten vinden plaats op de 6 woensdagen van de zomervakantie. Dan gaan we met z’n allen naar een speeltuin, speelpark, zwembad, ravotten in de natuur, bos en Spel & Fun in Wessem. De aanvangs-, eindtijd, vertrek-, eindpunt en activiteit wordt de maandag van tevoren bekent gemaakt op https://www.facebook.com/KvwWessem/

Ook verslagen foto’s en extra informatie vind je terug op onze facebookpagina. (je hebt overigens zelf geen facebook te hebben om de berichten te kunnen lezen)

Voor vragen of meer informatie kun je contact met ons nemen via contact of stuur een mail naar info@kvwwessem.nl.

Het bestuur van “Stichting Kindervantiewerk Wessem” bestaat uit:
– Eric Leblanc, Voorzitter
– Femke Leblanc, Secretaris
– Liza Cox, Penningmeester
– Merel Leblanc, Bestuurslid
– Lindsy Cox, Bestuurslid

We zijn nog opzoek naar versterking binnen het bestuur. Heb je interesse? Stuur dan een mailtje met je gegevens naar info@kvwwessem.nl